Перевірено: чи справді екорежим економить газ?
Водії прагнуть підвищити економію палива, коли ціни на бензин підвищуються. Чи може це бути так просто, як вибрати режим «Еко», який є в багатьох останніх моделях автомобілів і позашляховиків?
Щоб з’ясувати це, ми нещодавно випробували еко-режим на автомобілях, які проходили регулярні тести на економію палива. У нас був м’який день зі стабільною температурою, що ідеально підходить для таких послідовних тестувань.
Як ми бачили в минулому, еко-режим виявився розчаровуючим як у випробуваннях у місті, так і на шосе.
Режими, які можна вибрати, дозволяють водіям точно налаштовувати характеристики передачі потужності, дозволяючи комп’ютеру автомобіля вносити корективи у відображення дросельної заслінки, яка контролює продуктивність двигуна, відображення перемикання передач для трансмісії та реакцію повного приводу, якщо автомобіль таким оснащений.
Найпоширенішими режимами є Eco для оптимізації економії палива, Normal і Sport для покращення відгуку, головним чином шляхом утримання перемикань передач, щоб підтримувати високі оберти двигуна, де потужність доступніша. Ви часто бачите Comfort, для спокійного водіння, і Snow, щоб вирішити проблеми з зимовою погодою.
Eco зазвичай зменшує реакцію дросельної заслінки для більш м’якого прискорення, а перемикає передачі раніше, зберігаючи нижчі оберти двигуна для економії пального.
Ми встановлюємо вбудований паливний лічильник для наших тестів економії палива, а не робимо приблизні вимірювання, доливаючи бензобак. Для цього потрібен штатний механік, щоб розрізати паливопровід і з’єднати лічильник, який точно вимірює споживання газу в кубічних сантиметрах або кубічних сантиметрах.
В місті
У Центрі автовипробувань Consumer Reports у нас є змодельована міська траса, яка відтворює швидкості та періодичні зупинки, які водії зазвичай відчувають у міських умовах. Наші протоколи включають повну зупинку та прискорення до певних швидкостей, забезпечуючи узгодженість для порівняння результатів та імітуючи потребу рухатися з потоком руху. Зрештою, це дало цікаву інформацію: еко-режим зменшив продуктивність автомобіля та позашляховика, але нам все одно доводилося рухатися разом із потоком транспорту.
Таким чином, хоча знижена реакція на дросельну заслінку може сприяти більш м’якому стилю водіння, що сприятиме економії палива, необхідність усе ж досягти ліміту швидкості в межах тесту, обмеженого часом, означала, що нашим випробувачам довелося штовхати автомобіль трохи сильніше, щоб фактично подолати вагання, додані Еко режим.
Під час минулого тестування ми не виявили жодної переваги економії палива за допомогою режиму Eco для міської їзди. Це знову підтвердилося в наших нещодавніх тестах.
Ми також спробували спортивний режим. Це зробило обидва транспортні засоби більш жвавими для водіння, і це дезактивувало функцію зупинки/старту, але це вимагало приблизно 2 миль на галон як компроміс.
На шосе
Ми вимірюємо економію палива на шосе під час постійного руху зі швидкістю 65 миль/год. Це ідеалізований сценарій водіння з трансмісією на найвищій передачі, відомій як овердрайв, оскільки має співвідношення менше 1:1. Ми проводимо цей тест у двох напрямках, щоб врахувати будь-який потенційний вплив вітру та місцевості.
У цій оцінці еко-режим не мав виміряних переваг. І це не дивно: прискорення та вибір передач не є факторами для підтримки стабільної швидкості на рівній місцевості.
Приблизно єдиний спосіб покращити економію палива на шосе — це прибрати будь-які велосипеди чи багажники, які не використовуються, їздити плавно та дотримуватись обмеження швидкості. Наші минулі випробування показали, що як автомобілі, так і позашляховики сплачують значну економію палива, починаючи від 65 миль/год до 75 миль/год.
Нижня лінія
Екорежим – це не чарівна кнопка, яка миттєво заощадить паливо. Його справжня цінність полягає в його здатності заохочувати ощадливе водіння, яке може змінити ситуацію. Ми бачили в інших тестах, що плавне водіння може збільшити витрати на 2-3 милі на галон у місті порівняно з непостійним стилем водіння.
Часто в цьому режимі на приладовій панелі відображається споживання палива, яке показує економію палива в режимі реального часу, служачи режимом навчання. Це може бути найкращою причиною для активації цього режиму.