З моменту появи двигуна внутрішнього згоряння більше століття тому було зроблено багато обіцянок продуктивності: чудо-мастильні матеріали, присадки до бензину, новомодні карбюратори, свічки запалювання для пожежних форсунок та безліч інших чудо-шляхів до потужності, кожен зі своїми розчаруваннями.
Але в світі потужних двигунів немає безкоштовних обідів. Двигуни здебільшого стосуються фізики, математики та процесу перетворення теплової енергії в механічний рух. Отже, як отримати більше обертів від цієї теплової енергії та обертального руху мавпи? У нас є декілька швидких і простих способів збільшити потужність вашого автомобіля та продуктивність двигуна. Переконайтеся, що всі роботи виконано належним чином і це не призведе до втрати гарантії виробника.
1. Синтетичні мастила
Оскільки синтетичні мастильні матеріали, такі як синтетичні моторні оливи Mobil 1™, зменшують тертя, вони допомагають двигунам довше працювати. Синтетичні мастила забезпечують краще змащення між рухомими частинами, ніж звичайні мастила. Вони не руйнуються під час високої температури та сильних навантажень, тому ви бачите, що їх часто використовують у високопродуктивних програмах. Вони також пропонують відмінні характеристики в холодну погоду та захист від екстремальних температур. Наприклад, синтетична олива Mobil 1 розроблена таким чином, щоб бути більш міцною з точки зору прокачування при низьких температурах, стабільності при високій температурі та захисту від відкладень.
2. Запалювання
Оскільки за останні 20 років системи запалювання стали невибагливими в обслуговуванні, ми не перевіряємо їх, доки не з’явиться пропуск запалювання та не засвітиться індикатор «Check Engine». Факт залишається фактом, технічне обслуговування автомобіля все одно повинно включати системи запалювання. А свічки ще потрібно періодично міняти. Коли прийде час замінити компоненти запалювання, виберіть найкращі високопродуктивні запчастини, які тільки можете знайти, тобто котушки, дроти запалювання та платинові свічки запалювання.
Оригінальна комплектація — ваш найкращий підхід або запчастини високого класу, такі як MSD. Причина: точне запалювання означає потужність. Перебій у запалюванні або тьмяне вимкнення лампи означає втрату потужності, марну витрату палива та збільшення викидів у вихлопну трубу. Потужна іскра від високоенергетичної системи запалювання дійсно впливає на потужність, незалежно від того, наскільки вона мала. Урок тут полягає в тому, що все це призводить до значного загального збільшення потужності.
Момент запалювання також є динамікою потужності, з якою слід грати обережно, оскільки занадто велика кількість може пошкодити ваш двигун. З традиційними розподільними системами запалювання встановіть загальний час на 2500 об/хв, починаючи з 32 градусів BTDC (перед верхньою мертвою точкою) за допомогою дорожнього випробування або тягового стенду. Потім змінюйте час на один градус за раз – 33, 34, 35 і так далі разом із тестуванням на дорозі/дино. Ніколи не приймайте загальний час за межі 36 градусів BTDC.
Деякі тюнери переходять на 38, 40 і навіть 42 градуси BTDC, що безглуздо. Усе, що перевищує сумарний показник 36 градусів BTDC, становить ризик через детонацію. Якщо у вас раптова умова бідності в поєднанні з раннім газорозподілом, у вас може виникнути збій двигуна за наносекунду при широко відкритій дросельній заслінці. Час запалювання з електронним керуванням двигуном вимагає професіонала, який знає, як налаштувати як запалювання, так і схему палива, щоб отримати потужність, не завдаючи шкоди двигуну.
3. Збільшений дросель та форсунки
Більший високопродуктивний корпус дросельної заслінки забезпечить більше кінських сил. Залежно від того, який у вас двигун, ви можете отримати на 10-20 кінських сил більше та порівнянний крутний момент. Однак тут є підступ. Якщо ви станете занадто великим, ви можете втратити силу. Не кожен двигун добре підходить для більшої дросельної заслінки, а це означає, що вам доведеться робити домашнє завдання заздалегідь. Прогуляйтеся по Інтернету та дізнайтеся, що роблять інші з таким самим двигуном, і візьміть на себе перевагу. Також пам’ятайте, що для більшої дросельної заслінки потрібні паливні форсунки з більшим потоком. Розмір дросельної заслінки та форсунки пропорційні. Ви також повинні відвезти свій автомобіль до перевіреного динамометричного тюнера, щоб відкоригувати криві палива та іскри, який точно налаштує оновлену дросельну заслінку/інжектор.
4. Компресія
Підвищення компресії – найпродуктивніший спосіб збільшення потужності. Вбудуйте компресію у свій двигун, і ви збільшите потужність. За більш ніж століття внутрішнього згоряння ніколи не було більш здорового глузду для отримання енергії. Але будьте обережні з тим, як ви підвищуєте компресію. Стиснення та вибір кулачка йдуть рука об руку, оскільки вибір кулачка також впливає на тиск у циліндрі чи робоче стиснення.
Ваш виробник двигуна може найкраще порадити вам щодо компресії та вибору кулачка. Обидва мають бути обрані в дусі співпраці, щоб ви отримували потужність без пошкодження двигуна. Стиснення вище 10,0:1 у наші дні може спричинити детонацію, іскровий стукіт, попереднє запалювання або те, що також відомо як «пінґ», якщо у вас недостатньо октанового числа. Спостерігайте за кривими палива та іскри під час збільшення компресії. І пам’ятайте, що насосний газ – це не те, що було раніше. Однак високооктанове неетильоване паливо, яке не допускає потрапляння смогу, доступне в каністрах об’ємом п’ять галонів, якщо у вас є на це бюджет.
5. Знайдена бонусна потужність
Подумайте про це на хвилину: ваш двигун насправді виробляє більше енергії, ніж видає. Подумайте про потужність, втрачену через внутрішнє тертя, компоненти, які споживають незліченну кількість енергії, щоб просто рухатися. І подумайте, скільки теплової енергії втрачається в атмосферу, яка не дає енергії. Чи знаєте ви, що ваш двигун витрачає 70-75 відсотків теплової енергії, виробленої від вимкненого світла палива/повітря? П’ятдесят відсотків з вихлопної труби і 25 відсотків через систему охолодження. Це означає, що ми використовуємо лише 25 відсотків BTU (британських теплових одиниць) палива. Розмова про відходи. Це образливо для експертів з ефективності скрізь.
Отже, як зменшити тертя та звільнити енергію?
- Роликовий штовхач розподільного вала
- Роликові коромисла
- Комплект ГРМ з двома роликами
- Кулачкова зірочка з голчастим підшипником
- Поршневі кільця низької напруги
- Більший зазор між поршнем і стінкою циліндра (в межах)
- Збільшені зазори підшипників (в межах)
- Більший зазор між клапаном і напрямною (в межах)
- Вантажний піддон (масляний парус на високих обертах позбавляє потужності)
Майте на увазі, що це завжди компроміс. Коли ви використовуєте компоненти з низьким коефіцієнтом тертя, такі як роликові штовхачі та коромисла, ви отримуєте прибутки, але також витрачаєте. Поршневі кільця низької напруги та більші зазори означають деяку жертву довговічності.
Наскільки трансмісія вашого автомобіля позбавляє вас енергії? І хоча це може звучати як стара пилка, накачування шин і розміри шин/коліс також є факторами повільності. Чим більше місце контакту вашого автомобіля, тим більше енергії потрібно для руху. Недостатньо накачані шини створять відчуття, що ваш автомобіль прикутий до дерева під час сильного прискорення. Доведіть шину до межі, залежно від температури навколишнього середовища. Температура безпосередньо впливає на тиск.
6. Стек швидкості
Швидкісний стек — це пристрій у формі труби, який прикріплюється до повітряного отвору впускної системи двигуна, карбюратора або системи вприскування палива та покращує потік повітря. Продукт зменшує індукційну турбулентність, тому ви можете очікувати збільшення потужності.
7. Правильний розмір паливопроводу
Ви можете сміятися, але ви здивуєтеся, як часто ми помиляємося. Ви не отримаєте 450 кінських сил від 5/16-дюймової паливної магістралі. Подумайте про це як про спробу швидко втягнути холодний чай через соломинку для коктейлю. Ви збираєтеся підійти коротким. Високопродуктивним двигунам потрібне паливо, і його багато. Для більшості застосувань мінімальний розмір паливопроводу має становити 3/8 дюйма. Коли потужність піднімається вище 500, вам знадобиться 7/16-дюймовий паливопровід.