Тренди тюнінгу 2022/23 – що зараз дійсно актуально?
Минулого року на автомобільних виставках і тюнінг-зустрічах було порівняно легко здогадатися, які нові тенденції будуть у 2020 році. Цього року це набагато складніше через коронакризу та пов’язані з нею скасовані ярмарки та зустрічі. Наприклад, непогано виглядає для тих, хто цього жовтня планував надихнутися на Боденському озері та помилуватися різними експонатами. Можливість існує (очікується) лише наступного року в травні, тому що «Tuning World Bodensee», яке є всесвітньо відомим і популярним шоу, було переміщено і, таким чином, розділяє долю, яку спіткали багато інших великих подій цього року. Якщо ви все ще хочете отримати натхнення від тюнінг-шоу вчасно, ви можете принаймні ще відвідати Food Motor Show 2020, який, оскільки обмежене видання, фактично відбудеться наприкінці листопада. Крім того, джерела для досліджень і натхнення для подальшого вдосконалення вашого власний автомобіль – це, звичайно, Інтернет і, звичайно, ваша власна творчість і тюнер на місці.
Тренд 2023: ширше, глибше і швидше
Одним із трендів цього року стало нарощування. Насадки для крил були дуже популярні, тому виробники змогли вразити моделями, що привертають увагу. Одним із яскравих моментів у цьому відношенні став «все ще» віртуальний Pandem Toyota GR Yaris, який представила японська пандемічна команда rocketbunny tra-kyoto (на чолі з Кеєм Міурою) і який вражає не лише візуально, але й за ціною. : За базовий варіант потрібно заплатити близько 33 000 євро, що в порівнянні з цим цілком прийнятно. При такому вигляді «серце тюнера» б’ється швидше і неодмінно з’являється бажання пошвидшити – тим більше хочеться, що комплект так і встановлюється потім.
Після успішного фільму «Форсаж: Токійський дрифт», який був показаний у німецьких кінотеатрах у 2006 році, японська сцена перегонів і тюнінгу також стала легендою для нас у Німеччині – і це справедливо: транспортні засоби, які демонструвалися у фільмі все ще викликають великий ентузіазм. Популярність Японії настільки велика, що ви також можете змагатися у віртуальних відеоіграх у мегаполісі Японії, і таким чином, певною мірою, кожен може відчути цю привабливість. У таких відеоіграх ви можете завжди знаходите вражаючі дизайнерські ідеї для транспортних засобів, і особливо в таких іграх, як Grand Theft Auto (Rockstar Games), ви можете, завдяки наявності кількох майстерень, налаштувати свій автомобіль відповідно до власних побажань та ідей і надзвичайно широко – за умови, що у вас є достатньо грошей було зароблено в грі. Але досвід у грі, звичайно, може не встигати за реальністю, незважаючи на дуже хорошу реалізацію. Наприклад, вам не вистачає відчуття швидкості та звуку. Тим не менш, параметри налаштування в грі є хороше натхнення і, звичайно, сама гра також цікава.
Зробіть незвичайні транспортні засоби ще незвичнішими!
Широкі імпортні моделі на замовлення також є модними. І на даний момент юнгтаймери все ще популярні і, ймовірно, їх знову покажуть на майбутньому Tuning World на Боденському озері. На жаль, ще потрібен деякий час, перш ніж ви зможете їх побачити, тому було б гарною ідеєю подолати розрив, дотримуючись того, що представили «великі гравці». Наприклад, є вже спеціальна модель BMW M2 CS, яка видає 450 к.с. і має адаптивне шасі. Зараз цей автомобіль ще більше модифіковано швейцарським тюнером Dähler, і модель M2 CS під назвою DCL Dähler Competition Line буде представлена. Він включає, серед іншого, впускну систему Eventuri та повну випускну систему з нержавіючої сталі. Два рівні оновлення відрізняються за використанням і виглядають так:
Рівень 1: Серійну потужність (450 к.с. і 550 Нм) було збільшено до 520 к.с. і 700 Нм, а автомобіль отримав омологацію для Швейцарії та ЄС.
Рівень 2: після цього відбулося подальше збільшення потужності до 550 к.с. і 740 Нм. Тоді транспортний засіб не схвалений для доріг Німеччини та Швейцарії. M2 створено спеціально для експорту та для іподрому.
В обох варіантах використовується вугільна система впуску, яка має деякі технічні переваги завдяки інвертовано-конічному фільтру, покритому вуглецевим волокном і кевларом. Це забезпечує рівномірний повітряний потік, більше потужності, покращений відгук і надзвичайно екзотичний звук.
Електричні та гібридні транспортні засоби
Електромобілі також можна тюнінгувати, навіть якщо багато хто віддає перевагу класичному двигуну внутрішнього згоряння. Хоча це ще досить складно самостійно через технічні умови, технології підвищення продуктивності є, на жаль, занадто нелегальними генераторами звуку електромобілів на випередження. У випадку з електромобілями дуже важлива економічність, яка в деяких моментах суперечить класичному тюнінгу: наприклад, для економії енергії не використовуються широкі шини. Також приділено увагу аеродинаміці, наприклад дисків. Електромобілі переконливі не лише завдяки своєму нібито хорошому екологічному балансу – вони також стають дедалі перспективнішими з точки зору тюнінгу, що робить їх усе більш привабливими для ширшої цільової групи.
Навіть якщо на даний момент нічого не відбувається, майбутні ярмарки скоро дадуть поштовх сцені, що не в останню чергу пов’язано з постійним розвитком технічних можливостей. Це створює сплеск тюнінгу електромобілів, тоді як більш класичні тенденції зберігаються. Тим не менш, ми можемо з нетерпінням чекати того, що ще чекає на нас у майбутньому.