Зовнішній тюнінг автомобіля: як змінити зовнішній вигляд та покращити естетику авто?

Модифікація автомобіля — це не те, що можна зробити за одну ніч. Це безперервний процес, який вимагає багато часу, грошей і старанності.

Крім того, існує багато різних способів модифікації вашого автомобіля за абсолютно різними цінами. Тож знати, з чого саме почати, може заплутатися.

Через суб’єктивний характер цієї теми ви почуєте, як багато людей кажуть вам, що немає правильного чи неправильного способу модифікації автомобіля. Хоча в цьому є частка правди, ми повинні не погодитися.

Якщо ви не налаштовані на щось конкретне, як-от дріфт або тайм-атаку, і точно не знаєте, чого хочете, то вказівки, згадані в цій статті, не обов’язково будуть застосовані.

Але якщо ви новачок у модифікації свого автомобіля, тоді справді є «правильний шлях», яким ви повинні слідувати. Наявність індексу та вказівок допоможе вам уникнути помилок новачків, які можуть утримати вас від роботи над проектом модифікації автомобіля.

У цьому посібнику ми розповімо, як модифікувати автомобіль, надавши всю необхідну інформацію. Ми також додамо список ресурсів, які ви повинні перевірити, перш ніж почати свій проект.

Чому люди турбуються про модифікації автомобілів? Усі автомобілі мають масу потенціалу, закритого завдяки стандартам викидів, товарності та нормам шуму. Якщо поєднати всі ці фактори, стає зрозуміло, що серійні автомобілі мають багато можливостей для вдосконалення.

Це головна причина, чому люди модифікують свої автомобілі — щоб розкрити їхній справжній потенціал і налаштувати їх відповідно до власного унікального стилю та вимог.

Ми стверджуємо, що концепція модифікації автомобілів знаходиться десь між мистецтвом і фізикою. Це можливість виразити себе через вдосконалення, які ви вносите у свою машину. Зазвичай ці вдосконалення стосуються косметики, продуктивності та управління.

Але правда полягає в тому, що не так багато людей модифікують свої автомобілі. Світ захоплених автомобілістів насправді досить малий, якщо подивитися на нього ззовні.

Зміна автомобіля для початківців

Незалежно від того, чи хочете ви розбурхати свою внутрішню дитину, чи маєте тенденцію до кризи середнього віку, ваша причина бажання змінити автомобіль не має значення. Важливо те, що ви робите це правильно.

Стратегічна зміна — це назва гри. Ось кілька моментів, про які слід пам’ятати, перш ніж вирушити в цю захоплюючу подорож.

Визначте свої очікування Перш ніж почати, важливо реально оцінити, чого ви очікуєте від свого автомобіля після його модифікації. Якщо ви очікуєте більшої потужності середнього діапазону та звуку вихлопу V10 лише завдяки встановленню вихлопної системи catback, ви налаштовуєтесь на розчарування.

Щоб уникнути розчарувань, вам потрібно точно знати, які оновлення що роблять.

Наприклад, якщо ви встановите розподільний вал із високим підйомом і велике антикрило на свій вуличний автомобіль, ви отримаєте слабкий середній діапазон і заблокований огляд ззаду. Але якщо ви використовуєте ту саму машину на трасі, вона буде ідеальною.

Якщо ви переслідуєте лише максимальну потужність і ігноруєте діапазон потужності, який насправді використовуєте найбільше, ви можете зрештою змусити ваш автомобіль працювати повільніше там, де це найбільше важливо.

Пам’ятайте, кожна модифікація супроводжується компромісом. Якщо він додає потужність десь у діапазоні потужності, він, швидше за все, забере енергію в іншій частині діапазону потужності.

Подібним чином, витративши тисячі доларів на модифікації вихлопної та впускної систем, ваша машина може здатися набагато крутішою, але це не зробить її неймовірно швидкою. Ці гроші краще витратити на примусову індукцію.

Це може бути дорожчим маршрутом, але принаймні ваші очікування виправдаються.

Почніть із правильного автомобіля Є певні аспекти вашого автомобіля, які не можна (і не слід) змінювати. Наприклад, шасі, розмір, центр ваги та розподіл ваги є невід’ємною частиною відчуття автомобіля.

Це речі, які ви не можете змінити, якщо ви не геній або якщо у вас дійсно товстий гаманець. Або обидва.

За суму грошей, яка вам знадобиться, щоб зробити ручку 350z, як Lotus Elise, ви могли б просто купити Elise. Якщо ви хочете потрапити в дріфт, не перетворюйте свій передньопривідний автомобіль на задньопривідний — як би варварськи це не звучало, це можна зробити. Переконайтеся, що ви купуєте задньопривідну машину з самого початку.

Ви зрозуміли суть. Завжди починайте з правильного автомобіля!

Бути в змозі змусити автомобіль робити щось прямо протилежне тому, що він повинен робити, це справді амбітно, але не якщо ви тільки починаєте. Ви ж не хочете витрачати вдвічі більше часу на мучіння, ніж на водіння?

Не модифікуйте свій автомобіль відразу після його покупки

Якщо ви нещодавно придбали вживаний або новий автомобіль, радимо зачекати принаймні місяць, перш ніж змінювати його.

Якщо це новий автомобіль, вам потрібно дочекатися періоду обкатки двигуна і дати собі можливість відчути, яким він є без будь-яких оновлень.

Але якщо це вживаний автомобіль, то потрібно бути ще обережнішим. Вживані автомобілі часто продаються з неточною історією обслуговування та безліччю непередбачених проблем.

Перед тим, як почати модифікувати машину, варто приділити трохи часу машині та подивитися, як вона поведеться протягом тривалого періоду часу.

Спочатку технічне обслуговування, потім модифікації

Усі люди, які модифікують свої автомобілі належним чином, мають щось спільне — дисципліну та старанність. Ці хлопці роблять те, що вони роблять, тому що вони люблять свої машини, а не тому, що хочуть вписатися в них або отримати увагу.

Якщо ви любите свою машину, швидше за все, ви вже на висоті свого режиму технічного обслуговування. Але якщо ви нехтували своїм автомобілем, незважаючи на свою любов до нього, не хвилюйтеся. Ніколи не пізно почати. Це приходить з досвідом і практикою. Легко захопитися хвилюванням (і розмитим судженням), яке виникає, коли ви вперше починаєте подорож модом автомобіля.

Перш ніж почати фактично оновлювати речі на своєму автомобілі, запитайте себе: чи мій стандартний автомобіль уже в найкращому стані, в якому він міг бути? Якщо відповідь «ні», тоді буде доцільніше спочатку максимально використати біт утримання + обслуговування. Це включає:

Використовуйте найкраще моторне масло, трансмісійну рідину, рульову рідину, охолоджуючу рідину та будь-які витратні матеріали, які тільки можете придумати.

Інвестуйте в хороші шини та постійно тримайте тиск у шинах під контролем.

Оновлення акумулятора.

Перевірка двигуна за допомогою набору для перевірки герметичності або компресії двигуна.

Перевірка вашої системи запалювання.

Заміна старих фільтрів, шлангів, прокладок.

Усунення будь-яких витоків — це ознака недбалості.

Ви зрозуміли суть. Ви хочете, щоб ваш автомобіль працював краще, ніж він був розроблений.

І пам’ятайте, що нехтування основними проблемами та початок модифікацій означає лише проблеми. У довгостроковій перспективі це обійдеться вам дорожче, якщо ви неминуче щось зламаєте.

Поважайте заводський дизайн

Автовиробники витрачають мільйони на дослідження та розробки, налаштовуючи кінцевий продукт на кожному кроці. Зрозуміло, що норми щодо викидів і шуму завжди стримують автомобілі від їх справжнього потенціалу, але це не означає, що ми повинні змінювати їх настільки, щоб вони втратили свій оригінальний характер.

Наприклад, Lotus Elise має майже ідеальний розподіл ваги та керується, як жоден інший автомобіль. Чому тоді потрібно змінювати кути підвіски та розташування коліс? Якщо ви точно знаєте, що робите, і якщо це потрібно для використання на змаганнях, то це інша історія.

Але якщо ви купуєте вже ідеальну машину з надією зробити її кращою за допомогою випадкових модифікацій, ви будете розчаровані.

Звичайно, є деякі винятки, наприклад модифікації для зменшення ваги, більш липкі шини, кращі диски та легші маховики, які можуть зробити ваш і без того гарний автомобіль ще кращим.

Уникайте змін, які не можна скасувати Початківцям краще уникати змін, які ви не можете відкотити. Наприклад, заміна двигуна, яка потребує зміни підрамника або використання домашнього зварювальника для встановлення нових точок кріплення, розточування двигуна – фактично будь-яка форма різання, зварювання чи виготовлення, яка назавжди змінює щось у вашому автомобілі.

Ці моди підійдуть, якщо ви точно знаєте, чого хочете від свого автомобіля. Але якщо ви перебуваєте на стадії експерименту і все ще орієнтуєтеся в модній сцені, будьте простими.

Пам’ятаючи про це, не замінюйте V8 на свій Miata як свій перший мод. Почніть із чогось простого, як-от забірник холодного повітря, просте оновлення вихлопної системи, поперечні поперечні перемикачі та койловери.

Завжди зберігайте запасні компоненти Загальновідомий факт, що модифікація автомобіля не збільшить його вартість. Якщо у вас немає надзвичайно рідкісних деталей. Наприклад, якщо на вашій машині є пара справжніх дисків Watanabe, швидше за все, ви можете підняти ціну.

Але, чесно кажучи, вам краще продати автомобіль у складі, а компоненти окремо. З цієї причини важливо зберегти запчастини OEM.

Плануйте оновлення Перехресна сумісність завжди викликає занепокоєння, коли купуєте кілька запасних частин. Проблема, пов’язана з купівлею оновлень післяпродажного обслуговування наосліп, полягає в тому, що ви можете витратити гроші на запчастини, які видалите або заміните незабаром після їх придбання.

Це класичний випадок поганого планування — коли ви модифікуєте свій автомобіль заради нього, не знаючи, чого хочете від оновлення.

Планування оновлень відкриє такі переваги:

Ви можете бюджетувати всю свою конструкцію більш ефективно.

Дає уявлення про проблеми сумісності, які можуть виникнути в найближчому майбутньому.

Допомагає передбачити, як почуватиметься ваш автомобіль після завершення складання.

Стимулюватиме вас поставити ціль продуктивності та довести її до кінця.

Мінімізація здогадок.

Таким чином ви можете підготувати список модифікацій і почати повільно накопичувати частини, коли це дозволяє ваш бюджет.

Наприклад, якщо ви впевнені, що незабаром захочете турбувати свій автомобіль, поки що не натискайте на курок вихлопної системи. Зачекайте, доки ви вирішите, який турбонаддув ви збираєтеся придбати, і виберіть вихлопну систему, сумісну з турбоколектором, який постачатиметься разом із комплектом.

Що оновити і як

У модифікаціях автомобілів є багато іншого, ніж нечіткі кубики, повітряні фільтри K&N і вінілова плівка, але нам усім потрібно було з чогось почати. Найкращий спосіб почати — скласти список оновлень і класифікувати його за категоріями: продуктивність, керованість і косметика.

Покращення продуктивності дає вашому автомобілю більше потужності, модифікації керування допоможуть вам керувати цією додатковою потужністю, а косметичні оновлення зроблять ваш автомобіль виглядати невід’ємно.

Більшість із них можна зробити своїми руками. Все, що вам знадобиться, це набір інструментів для механіка та якісні підставки для домкратів або автомобільні пандуси.

Продуктивність Це перше, що більшість ентузіастів прагнуть оновити. Це оновлення, які зроблять вашу машину швидшою, ось де гострий соус.

Завжди пам’ятайте, що всі підвищення продуктивності залежать один від одного. Кінцевий результат завжди буде більшим, ніж сума його частин.

Наприклад, ваша вихлопна система післяпродажного обслуговування виконуватиме свою роботу набагато ефективніше, якщо ви поєднаєте її з впускним отвором, ширшими корпусами дросельної заслінки, більшою розпірною камерою та системою керування двигуном. Всі ці моди повинні працювати в гармонії та доповнювати один одного.

Ось деякі з найпоширеніших областей для оновлення, якщо ви хочете отримати більше потужності від свого автомобіля. У поєднанні системи впуску та вихлопу допомагають вашому двигуну дихати. Чому двигуни повинні дихати? Тому що так вони роблять владу.

Щоб це мало сенс, вам потрібно знати, що паливо горить лише в суміші з повітрям. Коли ваш двигун втягує повітря, воно змішується з дрібним паливним туманом, який розпилюється форсунками.

Свічка запалює цю суміш і забезпечує чотиритактний цикл. Це стане легше зрозуміти, коли ви дізнаєтесь про основи роботи двигуна внутрішнього згоряння.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *